Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Ύμνοι Ναδάλ για Φέντερερ


Image Η λέξη "κούραση" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο του Ράφαελ Ναδάλ και ο Ισπανός δεν την επικαλέστηκε ούτε και στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε την ήττα του απ'τον Φέντερερ στο Λονδίνο, παρόλο που οι δημοσιογράφοι τον "πίεσαν". Ο Ράφα παραδέχθηκε την ανωτερότητα του αντιπάλου του, πλέκοντας το εγκώμιο του Βασιλιά.

Όχι και τόσο στεναχωρημένος, αυτό κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια απέναντι σε έναν ανίκητο Φέντερερ, παρουσιάστηκε ο Ράφαελ Ναδάλ στη συνέντευξη Τύπου μετά τον τελικό του Barclays ATP World Tour Finals, στο τελευταίο τουρνουά της σεζόν.

Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν όπως θα τα ήθελε ο Ισπανός, ωστόσο πραγματοποίησε την καλύτερή του εμφάνιση σε Masters Cup και κατάφερε να πάρει σετ απ'τον Φέντερερ ο οποίος δεν είχε χάσει ούτε ένα μέσα στην εβδομάδα αντιμετωπίζοντας ότι καλύτερο κυκλοφορούσε στα indoors courts φέτος.

Ο Ναδάλ δεν ήταν έτοιμος να πάρει το μοναδικό τρόπαιο που λείπει απ'την τροπαιοθήκη του και το έδειξε, τόσο στον ημιτελικό απέναντι στον Μάρει όσο και στον τελικό όπου με δυσκολία κατάφερνε να παραμείνει στα κατα τα άλλα σύντομα ράλι του αγώνα...

Παρόλαυτά, ο κορυφαίος τενίστας για το 2010, δεν επικαλέστηκε καθόλου την κούραση ενώ αν δεν τον πίεζαν οι δημοσιογράφοι, δεν θα τη ξεστόμιζε καν....

"Δεν νομίζω να είναι η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε γι'αυτό. Όλος ο κόσμος είδε τι έγινε στον ημιτελικό οπότε όλοι έχουν δικαίωμα να έχουν τη γνώμη τους. Δεν θα πω ότι έχασα το ματς γιατί ήμουν κουρασμένος. Έχασα το ματς γιατί έπαιξα κόντρα σε έναν εξαιρετικό Ρότζερ Φέντερερ σε μια απ'τις αγαπημένες του επιφάνειες. Όταν παίζει έτσι, είναι πολύ δύσκολο να τον σταματήσεις. Είχα λίγες ευκαιρίες, ήμουν εκεί έξω αλλά δεν ήταν αρκετό..." τόνισε χαρακτηριστικά ο Ναδάλ.

Όσον αφορά για τις σκέψεις του για τον τελικό, ο Ναδάλ ήταν επίσης ξεκάθαρος: "Έπαιξε απίστευτα. Ειδικά στην αρχή δεν παιζόταν... Έίχα ευκαιρίες στο 2ο και το 3ο αλλά... Έπαιξε καλύτερα και με νίκησε. Θέλω να τον συγχαρώ για τη νίκη και για ένα ακόμη σπουδαίο τουρνουά. Έπαιξε εκπληκτικά όλη την εβδομάδα χωρίς να χάσει σετ. Το επίπεδό του ήταν πολύ υψηλό. Εγώ έβαλα τα δυνατά μου αλλά ήταν καλύτερος από μένα".

Ποιά ήταν τα στοιχεία που είχε ο Φέντερερ στο παιχνίδι του και δυσκόλεψαν τόσο πολύ τον Ναδάλ;

"Έπαιξε πάρα πολύ επιθετικά. Έπαιξε εξαιρετικά. Το σερβίς του ήταν πολύ καλό με πολύ καλο ποσοστό στους κρίσιμους πόντους. Το forehand του ήταν απίστευτο ενώ έπαιξε πραγματικά πολύ καλά με το backhand. Ήταν πολύ δύσκολο να τον αντιμετωπίσω γιατί ήταν κοντά στη βασική γραμμή και κατέβαινε γρήγορα στο φιλέ. Προσπάθησε να παίξει μέσα στο court και πολύ επιθετικά. Τα πήγε πολύ καλά. Ο Ρότζερ είναι ο πιο ολοκληρωμένος τενίστας στον κόσμο. Όταν παίζει έτσι είναι δύσκολο να βρεις λύσεις. Είμαι χαρούμενος για το παιχνίδι μου. Ήταν δύσκολος τελικός για μένα. Κατάφερα να πάρω σετ οπότε είμαι ευχαριστημένος".

Τέλος, για τα σχεδιά του όσον αφορά το 2011, ο Ναδάλ είπε: "Όταν αρχίζει μια σεζόν, όλα ξεκινούν από την αρχή. Δεν σκέφτομαι ότι έχω να υπερασπιστώ 10,000 πόντους ή 1,000 πόντους. Στην Αυστραλία ή την Ντόχα, μόλις ξεκινάει η χρονιά έχω μηδέν βαθμούς... Ο πρώτος μου στόχος είναι να καταφέρω να προκριθώ στο Λονδίνο την επόμενη σεζόν και βλέπουμε. Θα δουλέψω για να είμαι έτοιμος και να συνεχίσω να είμαι ανταγωνιστικός κερδίζοντας τίτλους. Ο στόχος παραμένει ο ίδιος: να παίζω καλά και να βρίσκομαι στους τελικούς γύρους των τουρνουά".

Επόμενη αγωνιστική υποχρέωση για τον Ράφα, το τουρνουά επίδειξης στο Abu Dhabi όπου μαζί με τους Φέντερερ, Παγδατή, Τσονγκά, Σόντερλινκ και Μπέρντιχ θα μας κάνουν το καλύτερο ποδαρικό για το 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου